Doprava zdarma u objednávek nad 3 500,- Kč. po celé ČR. Zboží s dopravou zdarma umíme doručit i následující den od přijetí platby.

Doprava, platby, termíny

Jak to u nás funguje?

Varianta 1 - osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR (obvykle následující den)

Varianta 2 - expresní osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR (obvykle v den objednávky)

Varianta 3osobní výdej zboží na pobočce Mělník StavProMont (obvykle do 2-3 dnů) 

Varianta 4 - závoz zboží doprava zdarma do 24 hod. (obvykle do 24 hod.)

Varianta 5 - závoz zboží doprava doručovatelem Česká pošta, placená služba, dobírka (obvykle do 3 - 4 dnů)

____________________________________________________________________________________________________________

Varianta 1 - osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.  
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete osobní odběr obchodní partner, vyberte místo doručení.
  4. Platba, u obchodního partnera není možné zaplatit, vyberte bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Následně Vám bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu.
  7. Po připsání platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. se platby připisují téměř ihned.
  8. Po zjištění dostupnosti zboží na pobočce Vás informujeme o převzetí zboží.
  9. Odběr provádíte na základě zaslaného čísla Jxxx xxx xxx.
  10. Odběr se provádí na firmu StavProMont a zákazník je uveden jako odběratel.
  11. Postup u obchodního partnera: a) zajdete na IC prodejnu (samoobsluhu), zde dostanete expediční list (výdejku), b) zajdete na velkosklad, kde Vám zboží vydají, zboží je předem připraveno k výdeji c) do dodacího listu je zapotřebí vypsat číslo OP, případně RZ vozu, nebo číslo jiného dokladu, čitelně jméno a přímení, podpis, dodací list předaný od dodavatele nám nepředáváte. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  12. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží v místě odběru před zaplacením.

Vylepšujeme: Aby jsme obchody opravdu uspíšili, zajišťujeme pro Vás platební bránu, u které se platba připisuje ihned a zboží bude k vyzvednutí opravdu do pár minut po vyřízení objednávky.

 

Varianta 2 - expresní osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.  
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete osobní odběr obchodní partner, vyberte místo doručení.
  4. Platba, u obchodního partnera není možné zaplatit, vyberte bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Následně Vám bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu.
  7. Po připsání platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. se platby připisují téměř ihned, abychom nemuseli čekat na platbu, postačí nám zaslat bankovní výpis vygenerovaný při Vaší platbě ve Vašem bankovnictví, objednávky pouze do 15 tis. Kč, u objednávek nad 15 tis Kč je zapotřebí vložit peníze přímo v KB a.s., aby se platba připsala ihned.
  8. Po zjištění dostupnosti zboží na pobočce Vás informujeme o převzetí zboží.
  9. Odběr provádíte na základě zaslaného čísla Jxxx xxx xxx.
  10. Odběr se provádí na firmu StavProMont a zákazník je uveden jako odběratel.
  11. Postup u obchodního partnera: a) zajdete na IC prodejnu (samoobsluhu), zde dostanete expediční list (výdejku), b) zajdete na velkosklad, kde Vám zboží vydají, zboží je předem připraveno k výdeji c) do dodacího listu je zapotřebí vypsat číslo OP, případně RZ vozu, nebo číslo jiného dokladu, čitelně jméno a přímení, podpis, dodací list předaný od dodavatele nám nepředáváte. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  12. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží v místě odběru před zaplacením.

Vylepšujeme: Aby jsme obchody opravdu uspíšili, zajišťujeme pro Vás platební bránu, u které se platba připisuje ihned a zboží bude k vyzvednutí opravdu do pár minut po vyřízení objednávky.

 

Varianta 3osobní výdej zboží na pobočce Mělník StavProMont 

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.
  2. V košíku překontrolujte Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete osobní odběr prodejna Mělník.
  4. Platba, bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Následně Vám bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu.
  7. Po obdržení objednávky a platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. se platby připisují téměř ihned.
  8. Po zajištění dostupnosti zboží na pobočce Vás informujeme o převzetí zboží.
  9. Odběr provádíte na základě zaslaného čísla objednávky v emailu 2019xxxx.
  10. Odběr se provádí na adrese Otakara Johna 3440, 276 01 Mělník. (Pro navigace uvádějte 3441)
  11. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  12. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží, případně předáme na pobočce.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží v místě odběru před zaplacením. Zde na pobočce není velkosklad a zboží musíme převážně doručovat dle objednávek.

 

Varianta 4 - závoz zboží doprava zdarma do 24 hod. 

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete doprava zdarma (pouze u objednávek nad 3 500,- Kč.), zadejte adresu dodání, je-li odlišná od fakturační.
  4. Platba u dopravce není možná, vyberte bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Následně Vám bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu.
  7. Po připsání platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. se platby připisují téměř ihned.
  8. Po zajištění dostupnosti zboží Vás informujeme o odeslání zásilky. Převážně máme zboží skladem.
  9. Odběr se provádí na firmu StavProMont a zákazník je uveden jako odběratel.
  10. Zboží se snažíme dodat k zákazníkovi co nejdříve a využíváme veškeré možnosti dopravy. Od dodavatelů, od výrobců, PPL DPD, TOPTRANS, vlastní dopravu. Tuto dopravu si zákazník nemůže vybrat.
  11. Doprava, zákazník vždy obdrží sms od dopravce včetně kontaktu na řidiče. Do dodacího listu je zapotřebí vypsat číslo OP nebo číslo jiného dokladu, čitelně jméno a přímení, podpis, dodací list předaný od dopravce nám nepředáváte. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  12. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží před zaplacením.

Vylepšujeme: Aby jsme obchody opravdu uspíšili, zajišťujeme pro Vás platební bránu, u které se platba připisuje ihned a zboží bude k vyzvednutí opravdu do pár minut po vyřízení objednávky.

 

Varianta 5 - závoz zboží doprava doručovatelem Česká pošta, placená služba, dobírka

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.  
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete Česká pošta (pouze u objednávek do 3 500,- Kč.), zadejte adresu dodání, je-li odlišná od fakturační.
  4. Platba dobírkou nebo vyberte bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. V případě, že nevyberete dobírkou, Vám následně bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu. Po připsání platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. platby se připisují téměř ihned.
  7. Po zajištění dostupnosti zboží Vás informujeme o odeslání zásilky. Převážně máme zboží skladem.
  8. Zboží Vám je předáno Českou poštou a obchod je u konce.
  9. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží.

Vylepšujeme: Aby jsme obchody opravdu uspíšili, zajišťujeme pro Vás platební bránu, u které se platba připisuje ihned a zboží bude k vyzvednutí opravdu do pár minut po vyřízení objednávky.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.