Doprava zdarma u objednávek nad 4990,- Kč. po celé ČR. U skladového zboží standardní dodání do 24 hod! Expresní výdej na 20ti pobočkách po celé ČR ihned!!

Doprava, platby, termíny

Jak to u nás funguje?

Varianta 1 - osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR (obvykle následující den)

Varianta 2 - expresní osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR (obvykle v den objednávky)

Varianta 3osobní výdej zboží na pobočce Mělník StavProMont (obvykle do 2-3 dnů) 

Varianta 4 - závoz zboží doprava zdarma do 24 hod. (obvykle do 24 hod.)

Varianta 5 - závoz zboží doprava doručovatelem např. Česká pošta, placená služba, dobírka (obvykle do 3 - 4 dnů)

____________________________________________________________________________________________________________

Varianta 1 - osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.  
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Doprava vyberete osobní odběr obchodní partner, vyberte místo doručení.
  4. Platba. U obchodního partnera není možné zaplatit, vyberte z možností on-line platba kartou, on-line pro majitele účtu u Vaší banky případně bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační údaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Následně Vám bude zaslán automatický email ohledně přijetí objednávky.
  7. Jakmile začneme vyřizovat Vaší objednávku přijde Vám email o stavu vyřizujeme Vaší objednávku.
  8. Po připsání platby Vás informujeme o stavu Vaší objednávky.
  9. Po zjištění dostupnosti zboží na pobočce Vás informujeme o převzetí zboží.
  10. Odběr provádíte na základě zaslaného čísla Jxxx xxx xxx.
  11. Odběr se provádí na firmu StavProMont a zákazník je uveden jako odběratel.
  12. Postup u obchodního partnera: a) zajdete na IC prodejnu (samoobsluhu), zde dostanete expediční list (výdejku), b) zajdete na velkosklad, kde Vám zboží vydají, zboží je předem připraveno k výdeji c) do dodacího listu je zapotřebí vypsat číslo OP, případně RZ vozu, nebo číslo jiného dokladu, čitelně jméno a přímení, podpis, dodací list předaný od dodavatele nám nepředáváte. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  13. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem. On-line platby jsou přijaty ihned. Bankovním převodem - proforma faktury, platba je přijata obvykle až následující pracovní den.

 

Varianta 2 - expresní osobní výdej zboží u obchodního partnera na 20 pobočkách po celé ČR

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.  
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete osobní odběr obchodní partner, vyberte místo doručení.
  4. Platba, u obchodního partnera není možné zaplatit, vyberte online platba.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Po připsání platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je téměř ihned.
  7. Po zjištění dostupnosti zboží na pobočce Vás informujeme o převzetí zboží.
  8. Odběr provádíte na základě zaslaného čísla Jxxx xxx xxx.
  9. Odběr se provádí na firmu StavProMont a zákazník je uveden jako odběratel.
  10. Postup u obchodního partnera: a) zajdete na IC prodejnu (samoobsluhu), zde dostanete expediční list (výdejku), b) zajdete na velkosklad, kde Vám zboží vydají, zboží je předem připraveno k výdeji c) do dodacího listu je zapotřebí vypsat číslo OP, případně RZ vozu, nebo číslo jiného dokladu, čitelně jméno a přímení, podpis, dodací list předaný od dodavatele nám nepředáváte. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  11. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží v místě odběru před zaplacením.

 

Varianta 3osobní výdej zboží na pobočce Mělník StavProMont 

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.
  2. V košíku překontrolujte Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete osobní odběr prodejna Mělník.
  4. Platba, bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Následně Vám bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu.
  7. Po obdržení objednávky a platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. se platby připisují téměř ihned. U online plateb ihned.
  8. Po zajištění dostupnosti zboží na pobočce Vás informujeme o převzetí zboží.
  9. Odběr provádíte na základě zaslaného čísla objednávky v emailu 2019xxxx.
  10. Odběr se provádí na adrese Otakara Johna 3440, 276 01 Mělník. (Pro navigace uvádějte 3441)
  11. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  12. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží, případně předáme na pobočce.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží v místě odběru před zaplacením. Zde na pobočce není velkosklad a zboží musíme převážně doručovat dle objednávek.

 

Varianta 4 - závoz zboží doprava zdarma do 24 hod. 

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete doprava zdarma (pouze u objednávek nad 3 500,- Kč.), zadejte adresu dodání, je-li odlišná od fakturační.
  4. Platba u dopravce není možná, vyberte bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. Následně Vám bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu.
  7. Po připsání platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. se platby připisují téměř ihned. U online plateb ihned.
  8. Po zajištění dostupnosti zboží Vás informujeme o odeslání zásilky. Převážně máme zboží skladem.
  9. Odběr se provádí na firmu StavProMont a zákazník je uveden jako odběratel.
  10. Zboží se snažíme dodat k zákazníkovi co nejdříve a využíváme veškeré možnosti dopravy. Od dodavatelů, od výrobců, PPL DPD, TOPTRANS, vlastní dopravu. Tuto dopravu si zákazník nemůže vybrat.
  11. Doprava, zákazník vždy obdrží sms od dopravce včetně kontaktu na řidiče. Do dodacího listu je zapotřebí vypsat číslo OP nebo číslo jiného dokladu, čitelně jméno a přímení, podpis, dodací list předaný od dopravce nám nepředáváte. Zboží Vám je předáno a obchod je u konce.
  12. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží před zaplacením.

 

Varianta 5 - závoz zboží doprava doručovatelem např. Česká pošta, placená služba, dobírka

  1. Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku.  
  2. V košíku překontrolujte obsah Vaše zboží a přejděte na další krok pokračovat v objednávce.
  3. Platba a doprava vyberete např. Česká pošta (pouze u objednávek do 3 500,- Kč.), zadejte adresu dodání, je-li odlišná od fakturační.
  4. Platba dobírkou nebo vyberte bankovním převodem - proforma faktury.
  5. Vyplňte fakturační udaje a dokončete objednávku, nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
  6. V případě, že nevyberete dobírkou, Vám následně bude zaslán email s platebními údaji, na vyžádání zašleme i zálohovou fakturu. Po připsání platby začínáme vyřizovat Vaší objednávku, obvyklá doba připsání platby je do 1 pracovního dne. U KB a.s. platby se připisují téměř ihned. U online plateb ihned.
  7. Po zajištění dostupnosti zboží Vás informujeme o odeslání zásilky. Převážně máme zboží skladem.
  8. Zboží Vám je předáno např. Českou poštou a obchod je u konce.
  9. Na email Vám doručíme fakturu za odebrané zboží.

 

Poznámka: Dostupnost zboží Vám můžeme zjistit předem, kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem, případně provést objednávku a do poznámky ,,zadat poznámku pro prodejce,, napsat nejprve žádám prověřit dostupnost zboží.

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.